We are now #ProudToBeMcFIT

Bezobsługowość

24/7

Prosta umowa

Wi-Fi

Zajęcia grupowe

Bez haczyków

Masz pytania? Może znajdziesz odpowiedź poniżej:

 

  1. Które kluby McFIT zostały rebrandowane na Just GYM?
  • McFIT Poznań, plac Andersa
  • McFIT Wrocław, ul. Legnicka
  • McFIT Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego
  • McFIT Gdynia, ul. 10 Lutego
  • McFIT Szczecin, ul. Krzywoustego 
  1. Czy w związku ze zmianą marki (rebrandingiem) jako dotychczasowy klient McFIT muszę zawierać nową umowę?

Nie, nie musisz zawierać nowej umowy. Twoja obecna umowa jest aktualna i wiążąca.

  1. Czy rebranding wpłynął na to, że mój karnet przestał być jakkolwiek aktywny?

Twój karnet pozostaje niezmiennie aktywny, nie są wymagane żadne dodatkowe czynności.

  1. Kto jest administratorem moich danych osobowych? Jako Klient jakie mam prawa z tym związane?

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Just GYM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w (61-361) Poznaniu, ul. Starołęcka 42C, REGON 360188192.

Twoje dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z zawieraniem i realizacją umowy, umożliwiając Ci korzystanie z naszych usług, rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, dochodzenie roszczeń i obronę przed roszczeniami.  Przetwarzamy je także w celach wynikających z przepisów w obszarze finansowo-księgowym. Twoje dane mogą być też przetwarzane w związku z funkcjonowaniem monitoringu. Jeśli wyraziłeś/-aś na to zgodę, możemy przetwarzać Twoje dane w celach związanych z realizacją treningów, zawodów, konkursów, a także w celach marketingowych.

  1. Kiedy będą się odbywały pobory płatności?

Pobory płatności będą realizowane niezmiennie w ten sam sposób – zgodnie z dotychczasowym harmonogramem płatności.

  1. Czy jako klient mogę zawiesić swój karnet po 1 lipca 2025 roku?

Tak, możesz zawiesić swoje członkostwo zgodnie z zasadami dotyczącymi zawieszeń określonymi w Regulaminie Klubowicza Just GYM.

  1. Czy w związku z rebrandingiem zawieszone dotychczas karnety Klientów pozostaną również zawieszone po 1 lipca 2025 roku?

Okres zawieszenia członkostwa Klientów się nie zmienił. Ich członkostwo nadal pozostanie zawieszone.

  1. Czy w związku ze zmianą marki zachowam cenę swojego członkostwa?

Tak, cena Twojego członkostwa nie zmieniła się i nie zmieni się do momentu zakończenia obecnego karnetu.

  1. Czy po rebrandingu moje zadłużenie pozostaje aktywne?

Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne.

  1. Zakupiłem karnet promocyjny przed 1 lipca 2025 roku. Czy w związku z rebrandingiem warunki promocji uległy zmianie?

Nie, warunki promocji zostały zachowane.

  1. W jaki sposób mam logować się do portalu klienta Just GYM?

Od 1 lipca 2025 roku powinieneś/aś logować się wyłącznie do nowego portalu klienta Just GYM, dostępnego na stronie www.justgym.pl. Twoim loginem jest adres e-mail podany w procesie rejestracji, hasło również jest bez zmian, w celu ustawienia nowego hasła skorzystaj z opcji ‘nie pamiętam hasła’.

  1. Mam karnet na wszystkie kluby sieci. W jaki sposób skorzystam z klubów Just GYM?

Aby korzystać w pełni z całej oferty wszystkich klubów sieci zaloguj się na swój profil i potwierdź swoje dane w oknie, które pojawi się po zalogowaniu. Następnie udaj się do wybranego klubu Just GYM i przypisz odcisk palca w kiosku sprzedażowym. Z klubów Just GYM korzystasz na podstawie odcisku palca, nie musisz nosić przy sobie karty klubowicza McFIT.

  1. Czy w związku z rebrandingiem będą honorowane nowe/inne programy partnerskie?

Honorowanie nowych programów partnerskich nie jest planowane.

  1. Czy godziny otwarcia rebrandowanych klubów uległy lub mają ulec zmianie?

Nasza obsługa pracuje w godzinach 6-22 od poniedziałku do piątku i 8-20 w soboty i niedziele.

  1. Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? W jaki sposób należy dokonać zapisu?

Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. Od 1 lipca 2025 zapisów można jednak dokonać za pośrednictwem portalu klienta Just GYM, w sekcji „zajęcia grupowe”.

  1. Czy rebranding wpłynął na to, że karty członkowskie McFIT przestały być aktywne?

Dotychczasowe karty członkowskie funkcjonują niezmiennie i możesz z nich korzystać w danych klubach McFIT. Natomiast w dawnych klubach Just GYM obowiązuje wejście na odcisk palca.

  1. Pod jakim adresem mailowym mogę się kontaktować z obsługą sieci Just GYM?

Adresem kontaktowym do Biura Obsługi Klienta jest bok@justgym.pl lub kontakt przez czat na stronie www.justgym.pl.

Jesteś klubowiczem McFIT?

Jeśli masz karnet umożliwiający treningi w całej sieci McFIT możesz korzystać ze wszystkich klubów Just GYM. Wystarczy, że po zalogowaniu do swojego panelu klienta potwierdzisz swoje dane, a następnie przypiszesz swój odcisk palca w kiosku zakupowym w dowolnym klubie Just GYM. Jak przypisać palec? Sprawdź poniżej:

Przydatne informacje

Więcej przydatnych informacji znajdziesz w tej sekcji. Dzięki niej zakup i korzystanie z karnetu będzie czystą przyjemnością!